Classes a casa Mariona
Practica ioga a l’exterior i gaudeix de la natura
Amb l’arribada del bon temps a tots ens agrada gaudir d’activitats a l’aire lliure. Afortunadament, el ioga ofereix la flexibilitat necessària per poder-lo practicar en qualsevol moment i en qualsevol lloc. Per aquest motiu, aprofitem el bon temps per fer ioga a l’exterior de Casa Mariona.
Què tenen d’especial les classes de ioga de Casa Mariona?
Les classes de ioga a Casa Mariona són al jardí, cosa que ens permet activar tots els sentits, amb vistes a la natura, olor de figuera i sentir els ocellets.
Casa Mariona està ubicada al poble de Sant Mateu de Bages (08263) a una hora de Barcelona i a 15 minuts de Manresa.
Aquest poble rural enmig de la natura és l’entorn ideal per reduir l’estrès i aconseguir augmentar els teus nivells d’energia.
Com són les classes de ioga a Casa Mariona?
Les experiències de ioga a Casa Mariona són molt especials, són experiències multisensorials. La pràctica de ioga a l’exterior permet activar tots els sentits.
Mentre practiques ioga gaudiràs d’unes meravelloses vistes que aporten pau. La brisa et tocarà la pell i calmarà l’esforç que comporta la pràctica del ioga. L’olor de les flors del jardí i el soroll dels ocells t’acompanyarà durant tota la pràctica.
Les pràctiques de ioga al jardí comencen amb una activació del cos, amb calma i a poc a poc. Després passarem a una pràctica més dinàmica (vinyasa) i acabarem amb una relaxació final amb bolsters. En acabar la sessió notaràs com la pau física i mental t’envaeixen i aconsegueixes una sensació de benestar.
La majoria de les classes, les acabem picant quelcom saludable o amb una komcuha, per comentar la sessió i gaudir d’una bona estona junts.
Ells ja han gaudit dels nostres retirs, què esperes?
«Gracias por tus sesiones! No sabes lo bien que me quedé después de la práctica. Amanecí con mucho dolor de cabeza y me quedé totalmente liberada. Gracias.»
«Hola Núria! Soy principiante y llevo 2 semanas haciendo yoga contigo sobre todo torsiones porque tengo problemas de articulaciones. Desde que estoy practicando yoga soy otra persona al levantarme sin dolores para mi es como volver a nacer de nuevo. solo quería darte las gracias por todo lo que haces.»
«Hola Núria! Nada, solo quería decirte que la clase de ayer fue genial. Estaba un poco nerviosa al principio pero luego pensé que era igual que lo que había estado haciendo hasta ahora pero mejor! Me siento parte de un grupo, de una comunidad. Tengo muchísimas ganas de seguir tus clases. Nos vemos la semana que viene.»
«Hola Núria, acabo de terminar la práctica de yoga contigo. Solo decirte que ha sido increíble, super relajante y como enseñas a tener consciencia de nuestro cuerpo… al final hoy en día con tanta prisa, el trabajo no nos damos cuenta de lo valioso que es nuestro cuerpo. Mil gracias por la clase de hoy ha sido increíble.»
«Gracias! Me ha encantado la meditación de hoy! He cogido la costumbre de hacerlas siempre antes de cenar, la misma hora que los lunes en el directo. Estoy muy contenta, antes no conseguía centrarme ni 5 minutos y ahora incluso estoy haciendo las más largas el fin de semana.»
«Que bien tus clases… esta semana he estado súper estresada por el trabajo y he sido incapaz de trabajar los equilibrios, el estrés y los nervios han tenido la mente descentrada, pero con tu clase vuelvo a ser consciente, a volverme encontrar y a seguir. Hoy he vuelto a poder hacer los equilibrios bien. Una y mil veces, gracias por estar en mi vida.»
«La forma como guías es genial y la sensación del cuerpo después es maravillosa. Muchas gracias por estas sesiones!»
«Nuria… Gracias!!! Acabo de hacer la práctica del chakra de la garganta y me sentí muy bien, me cuesta expresar mis emociones y al final de la práctica lloré de alegría y tristeza, algo se movió en i! Gracias por compartir tanto! Un abrazo.»